سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

آیا نفوذ درمانی موثر بر کلیه پیوند کلیه شده است

معمولا یک درمان دائمی برای بیماران پیوند کلیه مبتلا به نارسایی کلیه در نظر گرفته. با این حال، آن را نیز باعث می شود بیمار پیوند کلیه رنج می برد بسیاری از مشکلات است. همانطور که کلیه شکست، بیماران نمی خواهید به قبول کلیه. بنابراین، آنها می خواهند بدانند که آیا درمان با نفوذ چین برای پیوند کلیه.

طب چینی نیز به عنوان میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ، تمرکز درمانی بر بهبود عملکرد کلیه در بیماران شناخته شده است.

درمان میکرو چینی پزشکی نفوذ یک درمان موضعی، که شامل بسیاری از گیاهان در درمان، علاوه بر این، پزشک انتخاب شده بر اساس گیاهان وضعیت بیمار است. علاوه بر این، تصفیه شده را به پودر گیاهی، بهبود بهره وری آن، و با اتصال دو گروه های پلی اتیلن دستگاه نفوذ، مواد فعال گیاهی نفوذ به طور مستقیم به بیماری کلیوی، در حالی که مقدار زیادی از مواد مغذی، خون و اکسیژن ممکن است مستقیما به کلیه ها تغذیه می کند. این درمان به دلیل در جهان با چهار ویژگی مهم، از جمله عروق خونی را گسترش تعجب آور است، ترویج گردش خون، از بین بردن التهاب و لخته شدن خون عوامل، تخریب ماتریکس خارج سلولی.

با این حال، این درمان از برنامه های داخلی سالم و تمیز نیاز دارند. بنابراین، درمان مورد نیاز است برای حذف سموم و مواد زائد از کامل در شرایط آزمایشگاهی. در ده سال تجربه، درمان ضد عفونی برای حذف سموم، بدن از مواد کاملا کنار گذاشته در دسترس نباشد، نه تنها می تواند عملکرد آسیب بیشتر کلیه جلوگیری، بلکه بهبود اثر درمانی دیگر.

علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی، از جمله حمام درمانی، حمام پا، گرما درمانی، طب سوزنی درمان نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

اجرای این درمان به تدریج ترمیم سلول های کلیه و پس از آن بافت بیمار می تواند بهبودی طبیعی، به طوری که شما می توانید یک زندگی سالم منجر شود.

اگر شما در حال تجربه نارسایی کلیه مواجه و پیوند کلیه، لطفا از ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما هر تلاش برای کمک به شما را

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1493.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا نفوذ درمانی موثر بر کلیه پیوند کلیه شده است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.